Рятуємо світ, сидячи вдома

       За останні дні карантин змінив наше повсякденне життя. Робота зі звичного режиму перетворилася на дистанційну. Враховуючи той факт, що ми живемо в світі високих технологій, шаленого розвитку  програмного забезпечення, віддаленою роботою вже нікого не здивуєш. То як воно: працювати з власного затишного робочого місця, попиваючи каву й не витрачаючи зайвого часу на дорогу в офіс?

       Для початку розберемося, які види віддаленої роботи існують на сьогодні.

       1. Робота штатного працівника на дому. 

       Ні для кого не секрет, що тут почесне місце посідають програмісти. Хто, як не вони, потребують особливого спокою, сконцентрованої уваги для того, щоб “відправитися” у світ кодів і складних формул. Окрім того, ефективну роботу менеджерів з продажу можна організовувати за допомогою CRM-систем, які охоплюють цілий комплекс завдань, включаючи управління взаємовідносинами з клієнтами та постачальниками, збір й аналіз інформації. 

      2. Фріланс (“вільна робота”).

       Станом на сьогодні все більше охочих працювати на самого себе. Водночас ти є бухгалтером, юристом й менеджером свого проекту. Однак головне завдання, яке перед тобою постає, яким чином організувати робочий час, щоб встигнути до дедлайнів. До цієї категорії прийнято відносити представників професій майбутнього, так званих, копірайтерів, веб-дизайнерів, контент-менеджерів і т.д..

       Ми вважаємо, що віддалена робота є хорошою альтернативою традиційної офісної роботи, оскільки дозволяє виконувати весь спектр завдань на дому. 

       Отже, як ми можемо Вам допомогти, працюючи з дому?

       1. Наша служба технічної підтримки працює за звичним графіком: з 8.00 до 19.00. Протягом цього часу ми проконсультуємо Вас щодо вибору тарифного плану й оформимо заявку на підключення до наших послуг. Дамо відповіді на запитання щодо стану Вашого рахунку та допоможемо з вибором способу оплати.

      2. Якщо Ви випадково натиснули “reset” і збили налаштування на роутері, причини для хвилювання немає. Ми його дистанційно налаштуємо.

      3. Наші технічні фахівці, які займаються підключенням й врегулюванням роботи мережі, працюють за звичайним режимом. Окрім того, спеціалісти забезпечені всіма необхідними засобами захисту та дотримуються правил карантину. 

      4. Нагадуємо, що Ви можете надсилати свої звернення у соцмережах: “Facebook” та “Instagram”. Ми будемо раді Вам допомогти. 

       Тому сприймаємо карантин, як виклик сьогодення, й адаптовуємося до новітніх технологій. Зберігайте спокій, довіряйте достовірним джерелам поширення інформації та залишайтесь вдома. 

      Будьте здорові!